Van SponsorKlikjes naar euro’s

Met Sponsorklikjes kun je als vereniging ook geld verdienen. De bezoekers aan jouw website krijgen toegang tot veel online webwinkels waar zijn in kunnen shoppen. De vereniging krijgt een commissie en de shopper betaalt niets extra. Geïnteresseerd? Vast wel..

Hoe werkt SponsorKliks?

Affiliate marketing met een tussenpersoon, dat is het. Je kunt als vereniging zelf meedoen met een affiliate markering programma, zoals met het BOL partnerprogramma, of je kunt gebruik maken van SponsorKliks.

Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% van deze commissie wordt gestort op de bankrekening van de vereniging. 25% van de inkomsten is de commissie van Sponsorkliks.

Waarom meedoen?

Het is heel makkelijk. Met 1 aanmelding kun je meedoen met het affiliate marketing programma van heel veel webwinkels. Heel erg makkelijk. SponsorKliks claimt dat zij extra kortingen hebben bedongen omdat er zo veel verenigingen/ doelen zijn aangesloten. Dat moeten we maar geloven dan. Wil je weten welke winkels meedoen? Klik dan op deze link

Hoe kan je meedoen?

Je meldt je als vereniging aan bij SponsorKliks. Hierbij geef je het bankrekening nummer op van de vereniging en een sponsordoel. Dit kan de naam van de vereniging zijn of een eenmalig doel. Maar waarom eenmalig als je er altijd inkomsten uit kunt halen?

Je krijgt als vereniging vervolgens een eigen URL waarnaar je kunt verwijzen.

SponsorKliks slelt banners beschikbaar die je op de site kunt publiceren.

De bezoeker van de site van de vereniging kan via een banner shoppen bij 1 van de aangesloten webwinkels. Voorbeelden: CoolBlue, Expedia, Mediamarkt, Bol.com en nog veel meer. De vereniging krijgt een commissie, de shopper betaalt niets meer dan normaal. Van SponsorKlikjes naar euro’s dus!

Het boeken van vakanties via Expedia of Booking.com schijnt erg veel op te leveren. Je kunt daarom bijvoorbeeld een speciale actie opzetten rond het najaar wanneer mensen gaan nadenken over hun vakantie voor het volgende jaar.

De APP

SponsorKliks heeft ook een APP, die je op de mobiel kunt downloaden in de appstore. Als je de APP hebt gedownload en geïnstalleerd, dan moet je wanneer je app voor de eerste keer opent, de naam van de vereniging opgeven. Vanaf dat moment kun je bestellingen doen via de APP op de telefoon, bijvoorbeeld een pizza bestellen bij Thuisbezorgd.

Marketing voor Sponsorklikjes

Als je als vereniging bent aangemeld en er kan besteld worden in de webwinkels, dan moet je er natuurlijk wel voor zorgen dan de leden, of iedereen die de vereniging een warm hart toedraagt bestelt via SponsorKliks. Hiervoor is marketing materiaal beschikbaar.

Houd er rekening mee, dat dit geen eenmalige actie is. Het vereist meer werk. Zet de website in, de whatsapp groepen, Facebook en flyers om SponsorKliks onder de aandracht te brengen.

Tot zo ver.. weer een goed idee 🙂