Shirtjes verkopen met JotForm

In onze blog over Jotform is uitgelegd wat je zoal met JotForm kan doen. Zonder kosten. Hier vind je een voorbeeld van een  zomeractie voor een vereniging die een leuke bijdrage aan de clubkas oplevert. Het is een simpel bestelformulier gemaakt met JotForm om shirtjes te verkopen. De shirtjes kunnen in verschillende maten worden besteld. Zo kan een bestelling voor een heel team in eens worden gedaan. Na de bestelling volgt automatisch een bevestiging in de mail van de besteller met de betaalinstructie. Probeer het maar eens uit.

Hulp nodig of wil je meer weten?

Binnen het netwerk van Helpeenvereniging zijn vrijwilligers actief die kunnen helpen bij het ontwikkelen van applicaties m.b.v. JotForm. Heb je een vraag, stel deze dan op onze site. Of plaats een reactie onder aan onze site.

Klik op deze link om te kijken hoe het werkt. Zomeractie T-shirts

De plugin die het verschil maakt

Als je een formulier aanmaakt, dan kun je een plugin installeren. Voor dit bestelformulier hebben wij de plugin ‘Purchase Order” gebruikt. Met deze plugin kun je verschillende producten in een winkelwagentje doen. Lijkt misschien moeilijk, maar ’t echt heel eenvoudig. Wil je meer weten, stel dan een vraag op onze site. Of plaats een reactie onder aan deze pagina.