Online geld inzamelen voor je vereniging met Steunactie.nl

Sponsor Europe is sinds 2003 actief met het helpen van de brede non-profit sector met fondsenwerving en geldinzamelacties. Sponsor Europe heeft al meer dan 6000 clubs, verenigingen, scholen, stichtingen, goede doelen, scouting, kerken, zorgcentra, teams, klassen, projecten en andere groepen en individuen geholpen succesvol geld in te zamelen met (s)teun (zie https://www.steun.nl en https://www.steun.be) . Naast de fysieke offline geldinzamelacties van (s)teun is het nu ook mogelijk om online geld inzamelacties uit te voeren met Steunactie.

Steunactie is een crowdfunding en donatie platform. Steunactie is geschikt voor individuele acties maar ook voor organisaties en groepen zoals clubs, verenigingen, scholen, klassen, teams, stichtingen, goede doelen, kerken en kerkgenootschappen, enz. Daarvoor is een speciale collectanten functie ingebouwd in Steunactie.

Collectanten uitnodigen zorgt voor een snelle verspreiding van de actie

Met de collectanten functie in Steunactie kunnen leden van een groep of vereniging zich inzetten voor het gezamenlijk doel door als collectant de actie in hun eigen netwerk te delen. Collectanten kunnen de actiepagina personaliseren zodat deze vanuit hun naam wordt verstuurd. Ze kunnen ook een profiel foto toevoegen van zichzelf. Dit persoonlijk contact is erg belangrijk want iemand die de collectant persoonlijk kent zal eerder doneren. De collectant kan in zijn eigen dashboard de donaties bijhouden; de betalingen gaan rechtstreeks naar de beheerder dus de collectant heeft geen romp slomp om later bedragen over te moeten maken.

Een organisatie of groep kan worden aangemaakt en gekoppeld aan een actie. Je kan hierbij een beschrijving, je social media links, een logo of andere afbeeldingen van de groep toevoegen. Collectanten zullen trots en gemotiveerd zijn om met hun eigen actie pagina te collecteren voor hun vereniging of groep.

Steunactie is beschikbaar in Nederland en België. Donateurs kunnen veilig online doneren met iDEAL, Bancontact of bank overschrijving (SEPA).

De voordelen van Steunactie.nl op een rij:

• Gratis een Steunactie opzetten en delen.
  • Snelle uitbetaling: Wekelijkse uitbetaling van donaties.
  • Telefoon en Whatsapp Support: Bel of app: +31 (0)182-391813
  • Gebruikersvriendelijk: Makkelijk en snel een actie opzetten, een actie delen, collectanten uitnodigen, donaties beheren, enz. Alles vanuit één overzichtelijke dashboard. Automatische e-mails om bijvoorbeeld donateurs te bedanken en collectanten uit te nodigen zijn al aangemaakt. De actie loopt praktisch vanzelf!
  • Voor individuele acties maar ook voor groepen en teams: Makkelijk collectanten uitnodigen maar ook voor collectanten om zichzelf aan te melden. Gebruik de kracht van het netwerk van jouw groep of team voor een snelle succesvolle actie!
  • Snel delen en verspreiden: Makkelijk je actie delen met jouw netwerk. De collectanten functie zorgt voor extra snelle verspreiding!
  • Lage kosten: Eén van de goedkoopste donatie platformen van Nederland en België.
  • 100% transparant en inzichtelijk: Altijd inzicht in je donaties en snel je geld ontvangen.
  • Veilig en betrouwbaar: Veilig betalen via mollie.
  • Directe mollie koppeling: Heb je een KvK nummer (Nederland) of Ondernemingsnummer (België)? Dan kan je een zakelijke bankrekening koppelen aan een eigen mollie account en zo direct donaties op je eigen bankrekening ontvangen zonder tussenkomst van Steunactie.

Om gratis een online actie aan te maken en te delen ga naar: https://steunactie.nl/aanmelden

Meer informatie: bel of Whatsapp: 31 (0)182-391813. Email: info@steunactie.nl

Deze tekst is aangeleverd door Steunactie.