Geld inzamelen voor je vereniging met (s)teun: samen zullen wij dat varkentje wel even wassen!

Op zoek naar een makkelijke, originele en vooral winstgevende geldinzamelactie? De (s)teunboekjes van “Teun”, het spaarvarkentje, zijn ideaal om snel veel geld in te zamelen met minimale inspanning. Een uitkomst voor o.a. clubs, verenigingen, scholen, stichtingen, goede doelen, scouting, kerken en zorgcentra. Ook voor teams, klassen, projecten, andere groepen en individuen.

Sponsor Europe is sinds 2003 actief met het helpen van de brede non-profit sector met fondsenwerving en geldinzamelacties. Sponsor Europe heeft al meer dan 6000 clubs, verenigingen, scholen, stichtingen, goede doelen, scouting, kerken, zorgcentra, teams, klassen, projecten en andere groepen en individuen geholpen succesvol geld in te zamelen met (s)teun.

Hoe het werkt

Elk (s)teunboekje bevat 25 afbeeldingen van “Teun” het spaarvarkentje, met daarop een kraslaag. Onder elke kraslaag staat een bedrag afgebeeld tussen €0,50 en €3,00 (€0,50 – €1,00 – €1,50 – €2,00 – €2,50 – €3,00). Het boekje bevat tevens een blok met 25 couponvellen met op elk vel 8 aantrekkelijke kortingscoupons.

1. Leden, leerlingen of vrijwilligers gaan met hun boekjes op pad en vragen mensen om één of meer “varkentjes te wassen” (= krassen).
  2. De donateur betaalt vervolgens het tevoorschijn ‘getoverde’ bedrag.
  3. Als dank ontvangt hij of zij één ­couponvel per gewassen varkentje.

Het (s)teunboekje

Met de speciaal ontworpen (s)teunboekjes kunnen collectanten zichzelf makkelijk identificeren en hun verhaal doen bij donateurs. De (s)teunboekjes worden gratis bedrukt met jouw eigen organisatie- of groepsnaam, actietekst, logo en/of foto en website/facebook adres! Geen algemene collecte maar een gepersonaliseerde actie speciaal voor en door jouw eigen organisatie, groep, team of klas. Herkenning schept vertrouwen! Collectanten zullen trots zijn om met boekjes van hun eigen organisatie of groep op pad te gaan!

Opbrengsten & Kosten

Elk (s)teunboekje levert een bedrag op van €50,-. De boekjes kosten slechts €12,50 per stuk (incl. BTW). Netto opbrengst per boekje is dus €37,50. Maar de opbrengst van jouw actie ligt nog hoger! Want bij elke vier boekjes die je bestelt krijgt je er één gratis. Met dit gratis boekje haal je nog eens €50,- netto op. Hiermee zijn de kosten (4 x €12,50) gedekt en gaat maar liefst 80% van de totale opbrengst rechtstreeks netto in kas!

Geen investering nodig!

De betalingstermijn bedraagt maar liefst 45 dagen. Dit stelt je in staat de fondsen te werven voordat de boekjes moeten worden betaald. Dus geen geld uit de kas!

Wij hebben een aantal voorbeelden alvast uitgerekend:

Vraag een gratis infopakket aan op https://www.steun.nl/gratis-infopakket (Nederland) of https://www.steun.be/gratis-infopakket (België).

Voor meer informatie kijk op https://www.steun.nl (Nederland) en https://www.steun.be (België).

Bel  of Whatsapp: 31 (0)182-391813. Email: info@steun.nl