Persoonsgegevens die wij verwerken

Wij verwerken geen persoonsgegevens. Wel kun je jouw email adres achterlaten op onze site. Voor het vastleggen van email adressen gebruiken wij Mailchimp.

Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken

Helpeenvereniging bewaart email adressen voor de volgende doelen:

• Verzenden van onze nieuwsbrief en/of reclamefolder
  • Je te informeren over wijzigingen van onze diensten
  • Help een vereniging analyseert jouw gedrag op de website om daarmee de website te verbeteren en het aanbod van producten en diensten af te stemmen op jouw voorkeuren.

Geautomatiseerde besluitvorming

Help een vereniging neemt niet op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma’s of -systemen, zonder dat daar een mens (bijvoorbeeld een medewerker van Helpeenvereniging) tussen zit.

Hoe lang we persoonsgegevens bewaren

Help een vereniging bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren. Wij hanteren een bewaartermijn van 5 jaar voor de email adressen die wij hebben ontvangen.

Delen van persoonsgegevens met derden

Help een vereniging verstrekt jouw email adres niet aan derden!

Gegevens verwijderen

Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen.

Wij beschikken uitsluitend over jouw email adres als je dat bij ons op de site hebt achtergelaten. Je kunt bij ons een verzoek indienen om dit uit ons bestand te verwijderen.

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen

Help een vereniging neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, stuur dan een mail naar info@helpeenvereniging.nl

Vraag?

Mail ons