Collect snel met CoCollect

Geld inzamelen wordt steeds makkelijker. In onze blog over sneller geld incasseren hebben wij aangegeven dat uit onderzoek is gebleken dat er 3x sneller wordt betaald als er gebruik wordt gemaakt van een persoonlijk berichtje en iDEAL. CoCollect maakt juist dit mogelijk.

CoCollect is een nieuw bedrijf dat met de allernieuwste betaaltechnologie het super makkelijk maakt om snel geld in te zamelen. Je maakt makkelijk een doel aan en kunt dan heel snel aan de slag met het inzamelen. Binnen zo’ 10 minuten. Echt waar, wij hebben het uitgeprobeerd. De meeste tijd ging zitten in het schrijven van een goede tekst die donateurs moet verleiden om te doneren.

Tip: je moet op een juiste manier communiceren! Lees onze blog “Hoe je leden motiveert om iets te kopen voor je vereniging. Kijk naar de 7 stappen om een motiverende tekst te schrijven! Of je nu vraagt om iets te kopen voor de club, of te doneren aan de club, neem deze 7 stappen in acht voor maximaal resultaat.

Simpel: maak, deel en ontvang

CoCollect werkt eenvoudig. Je maakt een doel aan. Je schrijft een wervende tekst en legt vervolgens zelf een bedrag in met iDEAL. Geef ook aan tot wanneer je actie loopt.

CoCollect weet nu op welke rekening de donaties moeten worden overgemaakt. Dat is de rekening waarvan je zelf voor ’t eerst betaalt.

Verolgens krijg je een eigen landingspagina op internet toegekend (https://cocollect.me/XXXXX).

Je kunt de link naar deze pagina vervolgens delen via social media (Whatsapp en eMail). Makkelijker kan het echt niet.

Snel geld inzamelen met CoCollect

De uitbetaling

Nadat de actieperiode is afgelopen, wordt het ingezamelde geld door CoCollect overgemaakt op jouw rekening. Per donatie wordt €0,25 ingehouden voor ‘CoCollect Social’ en 5% voor ‘CoCollect Public.

Maatwerk is mogelijk

Speciaal voor verenigingen en andere organisaties is er ook maatwerk mogelijk. Je krijgt dan een eigen subdomein waarop meerdere fundraise acties geplaatst kunnen worden. Wil je meer weten? Stuur dan een mailtje aan info@cocollect.nl.

Heb jij een idee? Laat het ons weten!