Ads to Sport voor extra inkomen. Zonder gedoe!

We hebben een relatief nieuw affiliate marketing platform gevonden, Ads To Sport. Als je je aansluit kunnen adverteerders op de de site van de vereniging reclame maken. Hiervoor wordt een vergoeding uitbetaald aan Ads to Sport die 50% hiervan afdraagt aan de vereniging. Wil je meer weten hierover, lees dan even verder. Baat het niet, dan schaadt het niet. ’t is echt een kleine moeite om zonder gedoe maandelijks extra inkomsten te krijgen.

Ads To Sport

Ads To Sport is een affiliate marketing platform dat zich richt op sportverenigingen. De sportvereniging stelt, zoals gezegd, ruimte op de site beschikbaar voor adverteerders om reclame te maken. Op dit moment wordt Ads To Sport vooral gebruikt door voetbal-, hockey-, golf-, tennis- en handbalverenigingen.

Ads To Sport verbindt met haar platform lokale sportverenigingen met landelijke adverteerders. De vereniging hoeft niet op zoek naar adverteerders, dat wordt gewoon geregeld. En hoe meer verenigingen zijn aangesloten, hoe aantrekkelijker voor adverteerders om zich aan te sluiten.

Geld verdienen online met Ads To Sport: er zijn 3 manieren om mee te kunnen doen als vereniging:

• door het plaatsen van een advertentie banner op de website van de vereniging
  • door het plaatsen van een html code op de website, zodat adverteerders gericht kunnen adverteren.
  • een combinatie van 1 en 2

Een voorbeeld

Dit is een site met een advertentie van ABN Amro (Tikkie en B├Ętaweter) en daarnaast Ziggo. Overigens bepaal je zelf waar de advertentie wordt geplaatst op de site en kun je ook als vereniging aangeven welke adverteerders je niet wilt laten adverteren. De vereniging bepaalt, Ads to Sport betaalt !

Wat levert ’t op ?

50% van de netto omzet gaat naar de vereniging. Volgens AdsToSport kan dit 2 euro per lid per jaar zijn. De netto omzet bestaat uit de reclame vergoeding die AdsToSport betaalt krijgt van de adverteerders. Ads to sport gebruikt haar deel van deze vergoeding om het platform te kunnen betalen en om extra adverteerders en verenigingen te zoeken.

In een online portal kun je makkelijk bijhouden wat de vediensten zijn.

Win Win!

Voordelen voor de Sportverenigingen en Sportbonden:

• Allereerst het genereren van een extra inkomsten
  • Hieroor is een eenmalige kleine inspanning nodig

Voordelen voor de adverteerders

• Zij kunnen de juiste doelgroep snel en effectief bereiken
  • Adverteerderskunnen d.m.v. bannering heel gerichte een bepaalde boodschap communiceren
  • Bovendien dragen zij ook bij aan de amateursport in Nederland

Wil jij je aanmelden?

Klik op deze link

Ga naar de site voor meer informatie.

Er zijn alternatieven

Wil je meer weten over affiliate marketing, hoe het werkt en hoe je er ook voor de vereniging extra inkomsten mee kunt krijgen? Dan verwijzen wij jou graag naar volgende posts met alternatieven:

Affiliate marketing voor verenigingenExtra inkomsten met Bol.com of Extra inkomsten met Daisycon.

Comments are closed.