100+ ideeën om geld in te zamelen

Wij hebben geprobeerd in een overzicht meer dan 100 ideeën op te sommen. Om meer geld voor de vereniging in te zamelen. Ideeën die wij zelf hebben bedacht, of konden vinden op het internet. Sommige ideeën zijn hopelijk helemaal nieuw voor je. Een aantal zijn niet heel creatief. Toch hebben wij ze hieronder maar neergezet. Wij gaan de lijst bijhouden.

Wil je tellen? Bespaar je de moeite! Het zijn er nu nog niet meer dan 100 :-). Maar help ons alsjeblieft de 100+ te halen en zet jouw creatieve geest in voor en goed doel: help een vereniging!

Onze eigen ranking

Op basis van ons boerenverstand, hebben we een indeling gemaak. Van ‘snel en veel’ geld inzamelen naar ‘niet snel, maar wel veel geld inzamelen’.

1. Snel van start en veel geld

2. Snel van start, maar minder geld

3. Geen snelle start, maar wel veel geld

Het is natuurlijk niet altijd duidelijk in welke categorie een idee valt. Wij hebben er echt geen wetenschappelijke studie van gemaakt. Als jij een ander idee hebt, laat het ons weten door een reactie achter te laten.

1. Snel van start en veel geld inzamelen

Affiliate marketing, geld verdienen aan advertenties. Je moet ‘t 1x inrichten en dan kun je er altijd lol van hebben. Geen gedoe met de logistiek van bonnenboekjes, afgedankte spullen voor een rommelmarkt of gedoe in de keuken om pannenkoeken te bakken voor een paar euro.

Daarnaast kun je ook super snel geld inzamelen met crowdfunding. Maak gebruik van een bestaand platform en je kunt snel aan de slag.

Onze blog over Affiate Marketing

Affiliate marketing voor verenigingen

AFFILIATE MARKETING VOOR VERENIGINGEN

Al zoekende naar een leuke nieuwe inkomstenbron voor een vereniging op internet kwamen wij terecht in de wondere wereld van de affiliate marketing. Lees snel verder als jij wilt weten hoe je hiermee voor de vereniging wat kan verdienen. Zonder al te veel gedoe en zonder verplichting!

Tip: lees onze blog over hoe je leden motiveert om iets te kopen voor je vereniging. Goede communicatie is super belangrijk!

KOPEN VOOR DE CLUB

Wij hebben in diverse posts aandacht besteed aan affiliate marketing. Daarmee kan de vereniging extra geld verdienen. Het werkt simpel. De vereniging plaatst 1 of meerdere advertenties op de eigen website of gebruikt een speciale actiepagina. Als er via deze advertenties iets wordt gekocht, dan krijgt de vereniging een vergoeding die bestaat uit een percentage van het aankoopbedrag. Kopen voor de club levert geld op voor de vereniging. Lees verder

Probeer het uit. Gratis!

ADS TO SPORT VOOR EXTRA INKOMEN. ZONDER GEDOE!

Wij hebben een relatief nieuw affiliate marketing platform gevonden, Ads To Sport. Als je je aansluit kunnen adverteerders op de de site van de vereniging reclame maken. Hiervoor wordt een vergoeding uitbetaald aan Ads to Sport die 50% hiervan afdraagt aan de vereniging. Wil je meer weten hierover, lees dan even verder. Baat het niet, dan schaadt het niet. ’t Is echt een kleine moeite om zonder gedoe maandelijks extra inkomsten te krijgen.

VAN SPONSORKLIKJES NAAR EURO’S

Met Sponsorklikjes kun je als vereniging ook geld verdienen. De bezoekers aan jouw website krijgen toegang tot veel online webwinkels waar zijn in kunnen shoppen. De vereniging krijgt een commissie en de shopper betaalt niets extra. Geïnteresseerd? Vast wel.. Lees dan verder.

EXTRA INKOMSTEN MET BOL

Wij hebben onlangs een artikel geschreven over affiliate marketing en het gebruik van het platform van Daisycon. Als je wil weten hoe ’t nog makkelijker kan, lees dan hoe je als vereniging gebruik kan maken van het partner programma van BOL om zo extra inkomsten te genereren door het publiceren van advertenties van BOL. Interesse? Lees dan verder.

EXTRA INKOMSTEN MET DAISYCON

Wil je weten hoe je daadwerkelijk geld kan verdienen met Daisycon? Lees dan dit artikel waarin stapsgewijs wordt uitgelegd wat je moet doen. Wij gaan je uitleggen hoe de vereniging een banner kan plaatsen voor de aankoop. Van feestartikelen als voorbeeld. Wil je weten hoe? Lees dan verder!